Vikatilanteesta Soneran verkossa Laitilan alueella (koskee myös LPO:n Aina -liittymiä)

 

Tilanne ma 7.8.2017:

Telia Sonera tutkii vikaa parhaillaan ja on ilmoittanut:

"Alueella saattaa esiintyä häiriöitä matkapuhelinverkon puheluissa tai palveluissa tukiasemavian vuoksi. Pahoittelemme tästä aiheutuvaa haittaa."


Tilanne 8.8.2017:

Telia/Soneran häiriökartalla ilmoitus, että arvioitu kunnossapito klo 16 mennessä 8.8.2017.

Vika korjattu klo 16.

Mahdollisia häiriöitä voi vielä jonkun verran ilmaantua illan aikana. Huomisesta lähtien verkon pitäisi toimia ilman ongelmia.

Kannattaa ottaa virta pois matkapuhelimesta ja käynnistää se uudelleen.


TILANNE 9.8.2017 klo 8.00:

VIKATILANNE EDELLEEN PÄÄLLÄ. ARVIOITU UUSI KORJAUSAIKA TORSTAINA 10.8. KLO 16.00


TILANNE 11.8.2017 KLO 8.30:

VIKATILANNE EDELLEEN PÄÄLLÄ 2G JA 3G -VERKOSSA. 4G -VERKKO TOIMII.

ODOTAMME TILANNETIETOA SONERALTA JA INFORMOIMME HETI KUN SAAMME TARKEMPAA TIETOA.


TILANNE 11.8.2017 KLO 12.10:

Vian pitäisi olla kunnossa. Kannattaa ottaa virta pois matkapuhelimesta ja käynnistää se uudelleen.

 

Pahoittelemme häiriötä

Laitilan Puhelin Osk, asiakaspalvelu


 

Asiakaspalvelu

Kysy tuotteista ja palveluista. Asiakaspalvelumme vastaa numerossa (02) 858 01 arkisin klo 8.00-16.30.

LPO MOBIIILI -asiakkaana voit myös soittaa erilliseen puhelinasiakaspalveluun (02) 858 0500. Puhelinasiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.  Myös katoamis- ja varkausilmoitukset, sekä PUK-koodin kyselyt  kellon ympäri (24h) voit tehdä tähän numeroon.

Error message