9.12.2016

Windows 10 käyttöjärjestelmiin tullut viimeisin päivitys vaatii tietokoneen uudelleenkäynnistämisen, jotta nettiyhteys alkaa taas toimia.

Vaihtoehto 1):

Uudelleenkäynnistys pitää tehdä käynnistä-valikosta valitsemalla Käynnistä uudelleen. Näin päivityksen viimeistely saadaan suoritettua oikein ja yhteys palautuu käytettäväksi. Tietokoneen sulkeminen kokonaan ja virta painikkeesta käynnistäminen ei välttämättä korjaa ongelmaa. 

Vaihtoehto 2):

Korjauskeinona voi poistaa Windows 10:ssa nopeakäynnistystoiminto (fast startup) virranhallinta-asetuksista, joka onnistuu seuraavasti:
 

  1. Ohjauspaneeli
  2. Virranhallinta-asetukset
  3. Valitse virtapainikkeiden toiminnot
  4. Klikkaa: Ei käytössä olevien asetuksien muuttaminen
  5. Ota täppä pois kohdasta "Ota käyttöön nopea käynnistys"
  6. Käynnistä tietokone uudelleen

 

24.11.2016

Watson-palvelun taustajärjestelmissä esiintyy tällä hetkellä häiriöitä. Korjaustoimenpiteet ovat parhaillaan käynnissä ja koitamme saada häiriön aiheuttajan korjattua mahdollisimman pikaisesti.

Pahoittelemme aiheutunutta harmia.

Häiriö korjattu 24.11. klo 11.30.


 

10.11.2016

Häiriö johtuu lähetyspäässä olevasta ongelmasta joten vaikuttaa olevan valtakunnallinen häiriö.

Tarkkaa aikataulua korjaukselle ei ole annettu.


 

8.11.2016

Digitan huoltokatkoksen takia Anvian kaapeli-tv- ja Watson-lähetyksissä oli noin tunnin mittainen katkos ti 8.11. klo 9 – 10.

Huoltokatkos liittyy valtakunnallisiin taajuusmuutoksiin, joissa televisioverkon käytössä olevia taajuuksia siirretään laajakaistakäyttöön.

Pahoittelemme häiriötä.


 

21.6.2016

Vika aiheutui matkapuhelinverkon päivitystöistä. Mikäli ongelma ei ole poistunut, käynnistäkää puhelin uudestaan.

Pahoittelemme häiriöistä mahdollisesti aiheutuneita haittoja.

21.6.2016

AinaComin matkapuhelinasiakkailla on havaittu ongelmia liittymien toiminnassa 21.6.2016

Vikatilanne matkapuhelinverkossa alkoi ti 21.6.2016 klo 07:00. Osassa liittymistä puhelin ei ole verkossa ollenkaan. Osassa liittymistä saattaa puhepalvelu toimia, mutta datapalvelu ei toimi.

Ohje käyttäjälle: Käynnistä puhelimesi uudelleen. Osassa liittymiä puhe- ja datapalvelut ovat palautuneet toimiviksi, osassa pelkästään puhepuoli.

Vikaa tutkitaan AinaComilla parhaillaan. Pahoittelemme ongelmasta aiheutuvaa haittaa.”

26.5.2016

Osassa Watson-palvelun tallenteita on viime aikoina esiintynyt pätkimistä, jotka johtuvat Watsonin taustajärjestelmän sitkeästä häiriöstä. Jo tehdyt korjaustoimenpiteet ovat auttaneet, mutta jatkamme tiivistä selvitystyötä taustajärjestelmän toimittajan kanssa korjataksemme häiriöt mahdollisimman pian.

Motorola ja Arris -bokseilla Makuunin vuokraelokuvissa ja C More -ohjelmakirjaston sisällössä esiintyy häiriöitä. Häiriöt johtuvat Motorola ja Arris -bokseissa ilmenneestä viasta. Vian korjaava ohjelmistopäivitys on tällä hetkellä testattavana ja se tullaan julkaisemaan, kun toimivuus eri laitteissa on saatu varmistettua. Ohjelmistopäivityksen arvioitu julkaisu on viikon 22 lopulla.

Watson Tv


 

18.5.2016

 

Huoltotoimenpiteistä aiheutuu katkos tietoliikenne- ja lankapuhelinverkossa Laustin alueella.

 

Katkos kaapelitv-verkossa alueilla: Laessaari, Palttila, Kylänpää, Hartikkala, Karvinmäki, Meijeri, Koukkela, Kodjala ja Vidilä.

 

Pahoittelemme häiriöstä aiheutuvaa haittaa

Laitilan Puhelin Osk, asiakaspalvelu

10.5.2016

Valtakunnallisen huoltokatkon aikana Anvian konesalipalveluissa tapahtuvan tärkeän huollon

vuoksi Watsonin mobiili, selain ja TV käyttöliittymissä saattaa esiintyä häiriöitä 11.5. klo 01:30 – 01:45.

Lisäksi häiriöitä voi esiintyä myös klo 04:00 – 04:05 välillä, jolloin Watsonin tietokanta joudutaan käynnistämään uudelleen.

 

Pahoittelemme häiriötä

Watson Nordic Oy Ltd

 

 

9.5.2016

LPO:n dataverkossa tehdään huoltotöitä 11.5.2016 klo 04-06 välisenä aikana.

Tästä aiheutuu muutama noin 5 minuutin katkosia laajakaistapalveluun.

Pahoittelemme katkoksista aiheutuvaa haittaa.

 

Laitilan Puhelin Osk, asiakaspalvelu                                      

Pages

Asiakaspalvelu

Kysy tuotteista ja palveluista. Asiakaspalvelumme vastaa numerossa (02) 858 01 arkisin klo 8.00-16.30.

LPO MOBIIILI -asiakkaana voit myös soittaa erilliseen puhelinasiakaspalveluun (02) 858 0500. Puhelinasiakaspalvelu palvelee ma-pe klo 8-20 ja la 9-16.  Myös katoamis- ja varkausilmoitukset, sekä PUK-koodin kyselyt  kellon ympäri (24h) voit tehdä tähän numeroon.

Error message